Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Eline Verhoef - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Eline Verhoef - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eline

15 Juli 2008 | Nederland, Nunspeet

Salaam geinteresseerde,
Bedankt dat je even de moeite neemt om mijn weblog te bewonderen. Vanaf 26 augustus hoop ik wekelijks/dagelijks deze weblog bij te gaan houden. Dan zal namelijk een groot avontuur voor mij gaan beginnen. Zes maanden lang wonen, Arabisch studeren en stagelopen in Cairo. Weg uit mijn vertrouwde omgeving en op zoek naar een grote uitdaging en iets nieuws. Ik zou zeggen, kijk zo nu en dan eens op mijn weblog en laat een berichtje achter.
Eline

  • 25 Juli 2008 - 07:44

    Janienke:

    hee eline, wat leuk dat je een weblog hebt! Ga ik zeker vaak checken! nou succes nog met al je geregel :-)

  • 08 Augustus 2008 - 09:50

    Noki:

    Mooi dat we je avonturen zo kunnen volgen! Ben heel benieuwd hoe je het zal vinden.

    En vergeet je hoofddoekjes niet... haha!

  • 08 Augustus 2008 - 23:58

    Francisca:

    Ik heb Richard en mijn email adres toegevoegd. Kunnen we je weblog goed volgen. Geniet van je tijd en ervaringen.

  • 09 Augustus 2008 - 16:41

    Tante Tineke:

    heey eline!

    heb emailadres toegevoegd,en ga je volgen...

    kus

  • 09 Augustus 2008 - 16:49

    Esther Folbert:

    Hey meid,

    Heel veel succes in Egypte. Het is een erg bijzonder land vol tegenstellingen. Geniet van 't heerlijke weer daar, helaas zitten wij met een bagger zonnetje opgescheept ;).

    Groetjes,
    Esther

  • 09 Augustus 2008 - 17:03

    Inga:

    Hee Eline! Geniet ervan he. Spannend joh! Een hele goede tijd daar :).

  • 09 Augustus 2008 - 20:13

    Jacqueline Van Hal:

    Heee darling,
    Was gezellig gister! Nog een fijn weekend met je familie en veel succes maandag...Ik ga je site vaak checken!
    xxx Jack

  • 10 Augustus 2008 - 15:25

    Petra:

    He Eline,

    Ons mailadres is ingevoerd en we gaan je zeker weten volgen.

    Ben, Petra en ndikke knuffel van Anouk!

  • 10 Augustus 2008 - 21:47

    Gerrit:

    He Eline,

    Wow, respect dat je gaat. Geniet, leer, ervaar, verrijk, ontwikkel en kom veilig terug (als je niet halverwege een knappe Egyptenaar tegen 't lijf loopt :)

    Ben benieuwd naar je ervaringen!

    Groet,
    Gerrit

  • 12 Augustus 2008 - 10:16

    Carolien:

    heej elientje.. heel veel succes daar he :D ik ga je ook volgen.. vind ik zeer leuk om te lezen ;) nou hou je haaks:D

    kusje je nichtje

  • 12 Augustus 2008 - 20:26

    Grytsje Anna:

    Eline! Echt, ik heb respect voor je dat nu in Egypte zit. Ik wens je een donders mooie tijd toe, dat je maar veel mooie dingen mag meemaken. En vooral; veel leren :)
    Ik hou je weblog in de gaten. Zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer...

    Liefs
    Grytsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunspeet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 April 2009

Van de vrijheid terug naar de gevangenis..

14 Maart 2009

Eindpunt in zicht!

21 Januari 2009

Ik ben er weer

02 December 2008

Opgevouwen in de metro

02 November 2008

Ik leef nog!
Eline

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 19190

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: